Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

joi, 30 iunie 2011

Da, da, da!

Fără şcoală de azi până marţi! În sfârşit îmi iau şi eu o mini vacanţă. Îmi iubesc viaţa în mod oficial. Şi vă iubesc şi pe voi! Ah, ce bine e. Relaxare, ţăcăneală, prieteni, băutură, ţigări, facebook, blog, Sorin. Mihai şi Steph, unde sunteţi? Mi-e dor de voi. Mi-e dor de toată lumea! Şi când nu sunt ai mei prin preajmă fac lucruri ciudate.
Cred că mă opresc aici. Am aberat suficient. În sfârşit sunt fericită!

*primul care îmi strică zilele astea este mâncat :)

6 comentarii:

  1. Nu esti iubita mea singura dar eu am fost si o sa plec de acasa pt ceva timp hai sa zic inca o saptamana doua pana incepe fratimiu sa invete sa inoate ca lumea ca ma duc cu el la inot pana la piata muncii..vreau neaparat sa vorbesc cu tine la telefon sa te aud :x te iubesc nespus de mult..

    In seara asta..pana duminica o sa fiu acasa la 10:30 sunt in casa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere