Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

duminică, 3 iulie 2011

Reclamă

Am intrat pe blogul ei când am văzut că îl urmăreşte pe al meu. Deşi este la început, face o treabă bună. Nu o cunosc. Nu ştiu cine o cunoaşte. Îşi spune Eva şi se semnează M. A decis să nu se mai ascundă în spatele a nimic şi, deşi nu ar avea curajul să lase toţi oamenii care o ştiu să îi cunoască adevărata natură. Chiar dacă se ascunde în spatele anonimatului, eu tot o admir. O respect. Pentru că nu îi e ruşine cu ce şi cine este. Felicitări!
Am văzut că blogul este la început, aşa că m-am gândit că nu i-ar strica puţină reclamă. Prin urmare, aici este spaţiul virtual al celei despre care vorbesc. Sper că nu te superi şi mult succes pe mai departe.

6 comentarii:

  1. *Dar tu stii ca n-ai pus link-ul, nu?

    Anyway, frumos blogul. Keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  2. @M.: Nu ai pentru ce. Si mersi si eu.
    @Steph: Am pus link-ul, dar esti tu de pe telefon. Si de ce imi zici "keep up the good work!" de parca ar fi al meu? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare blogul!! Leeeex, putem sa-i uram succes lui M. de aici? :D Spor, M.! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. You have an adorable blog, I will definiitly check back to read more of your posts. I wish you all the luck in the world with it (although I am sure you don't need it).

    All the best,
    Voe.
    ______________________________
    http://lipstick-and-pearls.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos din partea ta, de apreciat.

    RăspundețiȘtergere