Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

marți, 26 iulie 2011

Uite de-asta vă iubesc

Vă iubesc pentru că începeți să țipați în urechile mele la telefon că am venit în țară și că vreți să ne vedem. Vă iubesc pentru că mă sunați și eu habar nu am de unde știți că am venit. Vă iubesc pentru că încă îmi aveți numărul. Vă iubesc pentru că puteți să vă vedeți cu mine când pot și eu. Vă iubesc pentru că sunteți atat de mulți încât trebuie să îmi fac tabel pe zile ca să știu cu cine și când mă văd. Vă iubesc pentru că sunteți voi și sunteți ai mei, vă iubesc pentru că vă iubesc, nu pentru că și voi mă iubiți pe mine.

*azi, Bianca, mâine Geo, Alexa și Moni și vineri sunt prea mulți ca să îi scriu pe toți.

Un comentariu: