Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

sâmbătă, 9 iulie 2011

Anunţ

În mod oficial, mă simt nevoită să anunţ toată blogosfera (pentru cei cărora le pasă, bineînţeles) că, după îndelungi analize şi alte de-astea (nu găsesc cuvântul), am hotărât să nu mă mai întorc în ţară. Acum, fără panică, vin în vacanţă şi toate cele, dar nu voi rămâne acolo. Îmi pare rău pentru cei pe care tocmai i-am dezamăgit, dar am hotărât că aici am un viitor, mai mult sau mai puţin. Până atunci, vom continua să ne vedem în vacanţele mele. Îmi pare rău, lume. Sper să mă înţelegeţi şi să nu vă supăraţi.
Vă iubesc pe toţi!

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca in final asta ai ales. Si ca te simti resemnata de asta (cred). Desi ar fi fost dragut sa fi dinou printre noi, acolo ai un viitor.
    Mult noroc in viata. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos că te gandeşti la viitor. Dar mă rog, ai cam promis ca la anu vei veni la Cluj şi că ne vedem :D
    Eu nu sunt dezamagită ci foarte fericită că rămâi într-o ţară civilizată.
    Have fun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur pt . tine, Lex. >:D< Sper ca ne mai vedem la vara ^_^
    Anglia e superba si ma bucur mult ca vei ramane in ea ^_^

    RăspundețiȘtergere