Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

miercuri, 29 iunie 2011

Pentru că te iubim, Sorin

Pentru că el e Sorin. Pentru că îl ştiu de 11 ani, chiar dacă el nu mai ţine minte, pentru că e scheletu' meu preferat, pentru că ne place Green Day şi Paraziţii, pentru că e punk, pentru că e old school, pentru că amândoi îi iubim părul lu' Popescu, pentru că m-a ţinut aseară până la 12 şi pentru că m-a rugat să îi iau un steag cât peretele. Pentru că a rămas la bustul gol astă-iarnă la -10 grade, pentru că mă trăgea de păr în clasa întâi, pentru că nu puteam să ne suportăm şi acum ne iubim, pentru că mi-e dor de el, pentru că vrea să mă îmbete şi pentru că vrea să îl ajut să-şi pună steagul pe perete. Pentru că am fost cu el în excursie, pentru că e unul din puţinii băieţi pe care îi ştiu şi nu fumează, pentru că e el şi e ţăcănit, dar e ţăcănitul meu şi îl iubesc. Pentru că te iubim, Sorin! 

2 comentarii:

  1. si eu il iubesc pe Sorin!!!
    si pe tine:*<3!!!
    Mi-e super dor de tine copilo!!!!
    Te iubesc cel mai mult>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. toata lumea il iubeste pe Sorin
    apropo de iarana. mai stii ?

    RăspundețiȘtergere