Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

joi, 16 iunie 2011

Notă de absenţă

Din cauza faptului că ă mut cu casa weekend-ul ăsta, voi rămâne fără net ceva timp (între două şi patru săptămâni). Vreau să zic că în acest timp, deşi am mail, mess şi fb deschise pe telefon (trăiască internetul mobil), voi fi absentă din blogosferă. Sper să se remedieze toată faza cât mai repede şi să mă pot întoarce. Aş posta de pe telefon, dar nu am diacritice. Îmi cer scuze.
Nu ştiu dacă mâine seară voi avea net şi vroiam doar să vă zic chestia asta. Pentru cazul în care asta e ultima postare pe care o fac înainte să plec, eu vă promit că încerc să mă întorc cât de repede posibil şi vă mulţumesc pentru răbdare. Poate, totuşi, am să găsesc un mod de a posta şi cât timp nu am net. Vedem, nu promit nimic.
Ne vedem peste vreo trei săptămâni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu