Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

miercuri, 8 decembrie 2010

Vreau!

Ce vreau? Vreau multe. De ce le vreau? Pentru că nu le pot avea. Şi toate astea ca să ce? Ca să am la ce gând să mă enervez zicându-mi că trebuie să renunţ. Urăsc să ştiu că trebuie să renunţ. Refuz să cred şi să-nţeleg chestia asta!
Revenind. Poate o să sune ciudat, vreau iarna trecută înapoi. O vreau pentru că atunci a început toată nebunia. Vreau să mă întorc la viaţa mea calmă unde nu existau certuri, băieţi (eram în pauza mare şi unele ştiu la ce mă refer), nu existau examene, învăţat pentru teste sau teze, lacrimi, păreri de rău, griji, aveam părul lung (zice-ţi-mi din nou că m-am tuns ca proasta), nu aveam vicii, nu îl cunoşteam pe el, nu eram certată cu una care acum spun să regret că mi-a fost cea mai bună prietenă, nu vroiam să plec, nimic din toate astea nu erau atunci. Acum, nu! S-a schimbat totul la 180 de grade. De ce? Vreau să ştiu.
Vreau perioada aia înapoi. Vreau să mă trezesc şi să mă gândesc că mă văd cu tipul pe care l-am cunoscut cu o seară înainte la petrecere. Vreau să o stresez pe soră-mea cu "ziua lui Marilyn Manson e în aceeaşi zi cu ziua ta!". Vreau să mă duc la Starbucks şi să beau cafeaua aia scumpă şi proastă pe care o beam atunci. Vreau să am teză la română şi să nu învăţ nimic. Vreau să cred că viaţa mea se va schimba din cauza a ceva ce am făcut înainte de "pauza mare". Vreau ca vocile din capul meu să ţipe la mine şi să îmi spună "tu nu ai să fii singură de sărbători!". Vreau să o înjur pe profa de istorie pentru că zice că am copiat când nu am făcut absolut nimic. Vreau totul înapoi!
De ce fix perioada asta? Pentru că asta e perioada în care a început tot. Dacă m-aş putea întoarce mâine în timp şi aş putea să nu mai fac toate chestiile pe care apoi le-am regretat, aş face-o. Şi acum, v-aş scrie fericită din Bucureşti despre teza de azi, sau despre Crăciunul care vine sau despre cum am cei mai minunaţi prieteni de pe pământ (asta fără să însemne că, dacă nu sunt aici, nu sunt tot cei mai minunaţi).
Vreau înapoi culoarea, zâmbetul, mesajele care veneau la fiecare cinci minute, vreau fericirea, naivitatea, inocenţa şi tot restul. O vreau pe copila de demult înapoi, cea care nu ştia tot ce ştiu eu acum. Şi ştiu ce mi-ar zice acum un amic. Şi ştiu că are dreptate. Mda, vedeţi voi, asta-i viaţa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu