Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

joi, 16 decembrie 2010

Fericire pe fundul unei sticle goale

Ah! Nu pot să cred! Nu pot să cred că mai e puţin şi se termină toată nebunia şi nu pot să îmi dau seama de ce am impresia că o să pot să mă relaxez când ştiu sigur că o să înceapă altă nebunie.
Recapitulând. Concertul de Crăciun e gata (mulţumesc lui Dumnezeu), încep să îmi dau seama ce vreau (şi e de mai mult decât foarte bine), luni şi marţi merg la şcoală de dragul de-a mă duce, de azi în fix o săptămână plec, dar toate peste toate, sunt obosită ca dracu.
Sunt plictisită de cântat, de vorbit, de alergat, de băieţi, de iubire, de prieteni, de examene, de ţigări, de acelaşi drum pe care îl fac de luni până vineri la aceeaşi oră, sunt plictisită de toţi şi toate, inclusiv de sticlele goale de bere care mă privesc de parcă ştiu că nu voi putea vreodată să golesc una în casa asta. Vreau o pauză, dar ştiu că pauza mea vine şi de-aia sunt fericită chiar dacă, în momentul ăsta, de-abia văd tastele şi de-abia pot să scriu fără greşeli.
Ce vroiam să mă apuc să zic de fapt e că - pauză, am uitat ce vroiam să zic. Vroiam să zic că, deşi sunt obosită ca naiba, o să mă relaxez din câteva puncte de vedere.
Mai e o săptămână, guys!

Un comentariu: