Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

vineri, 17 decembrie 2010

Pentru voi

Pentru voi. Şi când zic "voi", chiar nu las pe nimeni pe dinafară. Mă refer la voi, cei care sunteţi şi aţi fost mereu în spatele meu şi nu m-aţi lăsat să cad (rămân datoare). Cei care mă sunaţi în momente nepotrivite şi ţip la voi ca o nesimţită când voi vroiaţi doar să vedeţi ce fac. Voi, cei care staţi cu mine până târziu chiar dacă muriţi de somn doar ca să nu mă lăsaţi să mă plictisesc. Cei care mă caută în pauze, cele care îmi fac unghiile superb, cei pe care vă las să vă jucaţi la mine în păr, cei cu care fac schimb de comentarii, cei care îmi dau own pe poze, cei care mă scot la bere sau la ţigări, toţi.
Şi nu mă refer doar la ăia din ţară. Mă refer şi la fetele care aleargă cu mine prin toată şcoala la pauze, cele care mă ascultă indiferent de ce am, cei care mă întreabă ce am toată ziua ca eu să nu le spun, cei care îmi dau mesaje doar de dragul de-a vedea cum sunt, la cele care îmi spun că îmi stă părul ca naiba (şi le iubesc pentru asta), la cei şi cele cu care stau în bancă, la ăia care nu mă lasă să mă plictisesc, la toată lumea care se interesează de ce fac, cum sunt, pe unde şi cu cine, îmi zic ce e ok şi ce nu şi sunt sinceri cu mine.
Vă iubesc când spuneţi chestii de genul "pot să te întreb ceva?", când mă sunaţi, când ard mesajele cu voi, când vă certaţi din cauza mea pe chestii gen "te vezi mai întâi cu mine". Vă iubesc când înţelegeţi că sunt o ciudată cu toate aspectele mele, când nu vă interesează felul în care arăt, când mă întrebaţi dacă pot să vă ajut, când vă descărcaţi la mine, când îmi daţi idei în momentele în care habar n-am ce naiba să mai fac, când îmi citiţi blogul, când mă treziţi la doişpe la prânz şi ţip la voi că e devreme, când îmi spuneţi chestii gen "nu mai fuma că mă apuc şi eu", vă iubesc pentru că ştiu că înţelegeţi că nu ştiu să mai merg după o bere, pentru că vă băgaţi pentru mine în orice căcat în care mă bag, pentru că faceţi lucruri la care nu mă aştept şi pentru milioane de alte chestii.
Vă iubesc pentru toate lucrurile pe care le-aţi făcut şi încă le mai faceţi pentru şi cu mine. Vă iubesc pe toţi!

3 comentarii: