Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

vineri, 23 august 2013

Liceu

Ieri mi-am luat rezultatele de la examene. Le-am luat pe toate. Merg la colegiu! Marți mă înscriu.
Ieri am avut o zi genială. Toată casa a sărbătorit. Mi-am văzut prietenii, am mers la cumpărături și am mâncat tot ce am avut chef. Ieri am avut o zi pentru mine, una a mea. Numai a mea. Fericirea de ieri m-a lăsat cu un gen de mahmureală. Azi e doar o zi normală.
Mi-am terminat liceul. Viața mea de-acum începe!


4 comentarii:

  1. Congraaaats!

    Totusi, la voi care-i diferenta intre colegiu si facultate? -_-'

    RăspundețiȘtergere
  2. Liceu = clasele 7-11. Colegiu = clasele 12-13. Da, stiu, facem 13 clase. Scoala se incepe de la 5 ani aici, nu de la 6 ca la voi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Avem si noi clasa 0 (dat name), presupun ca aia e tot de la 5-6 ani, daca clasa intai e 6-7. Jeeeeeez, you're growing up.

    RăspundețiȘtergere