Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

joi, 12 iulie 2012

Plouă stupid

Aud doar stropi reci bătând.
Confuza ploaie
Îmi scrie azi pe geam
Rândurile curg şiroaie,
Pomii de la vânt se-ndoaie.
Ţin minte vara cum eram.

Totul e rece şi e gri.
Nimic nu se mai înţelege,
Cuvintele se roagă în tăcere
Şi nu vor să se lege,
Ceasul înainte merge.
Aş vrea să-mi daţi, vă rog, o bere.

Anotimpul se termină.
Fantezia nu-i greşită,
Ploaia tace fin,
Iar dorinţa ne-mplinită
Stă pe masa prăfuită.
Închei strofa cu-n suspin.

Un comentariu: