Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

duminică, 22 iulie 2012

Leapşa de la Julieta

*Leapşa a fost preluată de pe blogul Julietei.

11 lucruri despre mine:
Starea mea de spirit este direct proporţională cu felul în care îmi arată părul.
Am plecat din ţară şi nu sufăr.
Nu mi-aş vedea viaţa fără artă.
Mă plimb singură foarte mult.
Port cercei ciudaţi.
Am o obsesie pentru "The Nightmare Before Christmas".
Ador să călătoresc.
Îmi verific telefonul când mă trezesc de parcă ar fi ziarul de dimineaţă.
Am o obsesie pentru posterele cu "Keep calm".
Ascult orice fel de muzică.
Mă îndrăgostesc repede şi îmi trece greu.


1. Cum ai vrea să îţi petreci restul verii?
Vreau să mă plimb mult prin locuri noi, cu oameni noi. Vreau să simt că e vară!

2. Dacă ai fi un sentiment, care ai fi?
Cel pe care îl ai când ştii că ai făcut ceva bun singur şi din nimic.

3. Îţi plac animalele? Care?
Îmi plac toate animalele, dar să nu le am eu.

4. Dacă mâine ar fi ultima ta zi, cu cine ţi-ai petrece această ultimă zi?
 Cu mama.

5. Cel mai frumos loc în care ai călătorit?
Skiatos, Grecia.

6. Ai vrea să schimbi ceva la tine?
Sunt prea pofticioasă.

7. Ce înţelegi prin cuvântul "prietenie"?
Relaţia dintre doi oameni cărora nu le pasă de ce haine porţi, ce maşină ai, ce lucrează ai tăi, de câţi bani dispui, prin ce locuri umbli sau cât de ciudat eşti, ci de ce persoană ştii să fii şi eşti.

8. Ce înseamnă pentru tine prietenii?
Cei prin care Dumnezeu îşi cere scuze de la rude.

9. Ce părere ai despre "regrete"?
Cât timp nimeni n-a murit, cevaul ăla pe care îl regreţi, te-a făcut să zâmbeşti la un moment dat, deci regretele nu îşi au rostul. 

De la mine pentru voi:
Unde ţi-ar plăcea să stai?
Cu ce actor te-ai căsători mâine?
Descrie-te printr-un titlu de film.
Ce te vezi făcând peste cinci ani?
Pentru ce merită să trăieşti?
Ce te inspiră?
Dacă ai putea dona bani pentru o cauză, care ar fi ea?
Cel mai mare defect al tău.
Visul tău de mic copil.

Leapşa merge la: GeoStephRebeca şi Suflet.

Un comentariu:

  1. In primul rand, ma distreaza cum suna "Blogul Julietei" :))
    "Starea mea de spirit este direct proporţională cu felul în care îmi arată părul." - asta suna genial, trebuie notata. <3
    Cu obsesia ta pentru "The Nightmare Before Christmas", am o geanta cu "The Nightmare Before Christmas", si cum tot iti place, ti-as face-o cadou, ca eu am luat-o si am tinut-o in dulap. :* Ti-o arat pe skypee, sper sa iti placa. :*:*

    RăspundețiȘtergere