Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

duminică, 2 octombrie 2011

La întâmplare

Pentru că nu prea ştiu unde să încep şi cam ce să zic, postul ăsta va fi cam încurcat.
În primul rând, îmi cer un milion de scuze pentru absenţa atât de îndelungată şi pentru faptul că am trecut peste septembrie (pe 19 trebuia să scriu că blogul a împlinit un an). Vara nu m-a lăsat să mă apropii de scris cine ştie cât de mult şi apoi mi s-a stricat tastatura la laptop (acum am schimbat-o în sfârşit).
Ce să zic? Octombrie al meu nu e nici pe departe cum mă aşteptam să fie. Sunt 30 de grade aici, în primul rând! Apoi, mă aşteptam să nu pot sta departe de scris de pe întâi. M-am dezamăgit eu pe mine.
În schimb, se vede că e toamnă. Ieri am reînceput cu plimbatul la nimereală. Am fost plecată de acasă de la două şi până la 11 nu am mai ştiut ce-i aia casă (m-au luat ai mei de undeva şi am mers la nişte prieteni la grătar, că altfel stăteam mai puţin). M-am întors frântă, dar a fost frumos. Mi-era dor de oraş. Parcă începuse să mă sufoce zona asta. Nu mai suportam.
Pe final, ţin să vă mulţumesc dacă încă mai citiţi blogul ăsta. Vă mulţumesc că încă mă susţineţi şi că m-aţi aşteptat.

*schimbare de design curând

3 comentarii:

  1. Chiar ca ti-am simtit lipsa .. :)
    Astept sa vad ce post-uri noi mai pui . :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi sunt pentru prima oara aici iti zic si eu BINE AI REVENIT!:) Sper sa postezi de acum cat mai des.

    RăspundețiȘtergere