Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Bine aţi venit!

Lume, vă urez bun venit de parcă aţi fi aici pentru prima oară! Nu mi-am pierdut brusc memoria şi nu cred că mi-am înfiinţat blogul ieri, dar vă urez bun venit din cauză că, de ieri, viaţa mea s-a răsturnat brusc la 180 de grade. Şi nu mi-am dat seama decât când a fost prea târziu ca să mai pot face ceva.
Unii dintre voi ştiu despre ce e vorba. Pentru restul, nu voi intra în detalii. Voi spune doar că, deşi nu mi-am dat seama că s-a întâmplat decât după ce a fost prea târziu şi deşi nu trebuia să se întâmple asta nici acum şi nici aşa, nu îmi pare rău. Voi ţine cont de sfatul unui bun prieten şi doar atât. Voi zâmbi şi voi merge mai departe mulţumindu-i lui Dumnezeu că a fost uşor.
Ieri, am spus "adio, inocenţă" pentru ultima oară.

Un comentariu: