Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

vineri, 11 martie 2011

Jurnal

Îmi amintesc când aveam unul. Ştiu că îl adusesem aici. Cred că l-am dus înapoi în România. L-am căutat azi şi nu l-am găsit. Sau mi l-o fi luat mama? Greu de crezut că mi-a umblat prin sertare chiar în halul ăsta.
Faza e că, deşi nu mă pot ţine de el, mi-ar fi fost bun unul acum. Şi mi-e lene să încep altul. Chiar aş fi avut nevoie de jurnalul ăla. Carneţelul ăla mic cu coperţi portocalii, cu desene pe el şi care se închidea cu magnet.
Şi asta mă întoarce în timp la vremea când aveam unul. La vremea când scriam în el, la vremea în care ştiam unde e, vremea în care îmi păsa dacă era găsit... Vremuri care au trecut. Trist.
Mi-e dor.

4 comentarii:

  1. Da, e frumos sa ai un jurnal. Cred ca am inceput vreo 5 jurnale pana acum, dar n-am reusit niciodata sa ma tin de ele. Pe ultimul l-am inceput acum 2 saptamani, si chiar vreau sa ma tin de el. Pentru ca, inainte, scriam ce faceam zi de zi, etc. Acum scriu, pe langa asta, chestii d-alea filozofice, fac desene, lipesc poze si chestii din reviste, scriu versuri de la melodii, colorez fiecare pagina, pun abtibilduri (asta e forma corecta de plural? :)) ), etc. Il fac sa fie asa cum sunt eu, pentru ca intr-o zi, probabil, cand voi fi mai mare, voi privi cu drag inapoi si la felul in care sunt acum, la gandurile mele de acum, la tampeniile din cauza carora plangeam, blah blah. Jurnalul e prietenul caruia ii poti spune orice. Absolut orice.

    Ai putea sa incepi alt jurnal, daca chiar vrei, sau poti sa astepti pana la vara, ca poate il gasesti cand vii in tara :)

    Have a great day! (frate, ce cald si soare e aaaazi! :x)

    Steph.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si eu cred ca am avut jurnal, da' nu m-am tinut de el!

    Dap... e soare!
    Have a day full of strawberries!
    Ami hugs you!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu inca mai am un jurnal. si e foarte linistitor sa ma descarc scriind,mai ales ca asta e modul in care ma descarc de toata sentimentele,fie negative,fie pozitive.
    inca tin minte cand aveai agenda aia si ai adus-o in clasa a3a sau a4a la scoala.
    aia cu coperte visinii. ce vremuri. nu-mi vine sa cred cum trec anii.
    parca ieri ieseam de la scoala si o luam pe pod si vorbeam despre temele la matematica si despre baieti. aaa,si despre naruto. mai stii ca eram obsedate dupa stickerele alea pe care le luam de la chioscu de ziare de la trecere. n-am mai vazut de ceva timp stickere d-alea :(
    mi-e dor,si mie. de toata copilaria noastra.
    ilysm <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Aia cu coperti visinii nu era jurnal. Era altceva. Si imi amintesc de stickerele cu Naruto de la Cipicao. Mai stii? Ni le dadeau Mihai si Bogdan pe ale lor cand le veneau dubluri. Eu si acum mai am cateva. Ce vremuri, Zozo!
    Mai stii cand ne faceam tema la mate? Mai stii cand ne-am batut joc de Vali ca sa il facem sa vrea sa fie cu tine si ne-am certat o zi intreaga de dragu` de a-i baga in cap ca trebuie! sa va combinati? Mai stii cand a inceput sa imi placa de el si nu vroiam sa iti zic? Mai stii intr-a sasea cand era cu Solceanca? Mai stii ce ne venea sa-i rupem tot paru` ala blond din cap de cocalara distrusa ce era? Ce de amintiri!
    Eu te iubesc mai mult! 10x <3

    RăspundețiȘtergere