Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

duminică, 6 martie 2011

Gânduri la miezul nopţii

Chiar era necesar să vorbim despre asta? Nu că îmi pare rău, dar ţi-am zis, e perioada asta în care o simt mai intens ca niciodată. Şi doare ca naiba pentru că nu eşti aici. Nu e vina ta, dacă deja te gândeşti la chestia asta. Nu e şi nu o să accept să zici că e. E vina mea. Eu nu am altceva mai bun de făcut decât să stau trează toată noaptea gândindu-mă la cum ar fi dacă n-ar mai fi. Chiar trebuia să ne apucăm să vorbim despre halul în care aş fi dacă nu te-aş mai putea vedea niciodată?
Ok, o să o mai spun o dată, dacă tot am ajuns până aici. Mai bine aş muri şi eu decât să ştiu că nu te mai am. Mi-ar fi mai greu să ştiu că nu mai există nicio cale de a ajunge la tine decât să te ştiu departe. Mi-ar fi de mii de ori mai rău şi dacă vreodată pleci din viaţa mea, oriunde te duci, te rog, ia-mă cu tine. Eşti o parte din mine. Nu mă rupe-n două. Nu mă face să mă înec în propriile lacrimi. Nu mă pune să iubesc pe altcineva. Nu mă face să trec prin aşa ceva pentru că nu ştiu cum aş suporta şi nu ştiu ce aş face. Nu ştiu ce idee mi-ar veni. Nu ştiu în ce hal aş mai ajunge, nu ştiu ce reacţie aş avea.
Aşa cum mi-ai zis că provoc dependenţă, şi tu faci la fel. Cum a zis profu' meu, ţi-am zis, iubirea e cel mai tare drog pe care poţi să-l iei. Când am zis că te iubesc, nu mi-a zis nimeni că asta are efecte secundare şi că nu o să mai pot să renunţ la tine.
Şi se face un an. Ce mai e? Două luni şi ceva? Asta trece repede. Asta da. Alea cinci luni, nu. Ţi-am zis. În mod normal, ar trece, dar momentele în care îmi e dor de tine fac totul mai greu. Şi bine, mai e şi atmosfera asta, ai dreptate. Dar stau şi mă gândesc. Un an. Un an, îţi vine să crezi? Şi parcă a trecut repede. Parcă ieri ne-am cunoscut. Parcă ieri ne-am văzut cinci minute lângă terasă. Parcă ieri mă luai din spatele blocului şi mă duceai la şcoală. Parcă ieri ne chinuiam să fim împreună şi parcă ieri ţi-am zis să alegi între mine şi ea şi vroiam să ne despărţim. Dar am rămas împreună. Atâta timp. Oare o însemna ceva? Oare chiar suntem "făcuţi unul pentru altul", cum le place lor să zică? Oare e adevărat? Oare asta înseamnă să iubeşti cu adevărat? Să simţi că universul tău întreg e cuprins în braţele celuilalt? Oare înseamnă să suferi şi să nu renunţi? Oare e ca în filme? Oare o să dureze pentru totdeauna, ca în visele noastre? Apropo, mai ştii când visam cu ochii deschişi să fim împreună şi peste trei ani? Oare o să se întâmple?
Şi dacă asta înseamnă să iubeşti cu adevărat, presupun că eşti prima mea iubire, nu? Şi presupun că te iubesc. Ce frumos sună, nu crezi? Şi hei, zâmbesc. Haha... Frumos sentiment. Îmi place! Ia-mă de mână şi zâmbeşte cu mine. A mai trecut o zi. Şi într-o zi, totul va fi bine. Va fi ca la început. Ţi-am promis asta. O să ne descurcăm noi cumva. Mereu ne-am descurcat, nu? De ce ar fi diferit acum? Va fi tot cum ne dorim. Ştiu asta. Simt asta! Şi ştiu că aşa va fi.
Şi mai ştiu ceva. Te iubesc. Te iubesc cum nu am iubit pe nimeni şi nu există un sentiment mai frumos!

8 comentarii:

  1. Foarte tare! Distanta asta e o tampenie. Macar stim ca se va sfarsi. Stim ca va veti vedea intr-o zi si nimic nu va va mai desparti. Si apoi o sa apar si eu, o sa facem incest, o sa bem redd's si beck's, o sa-mi zica mihai pitica, tu o sa-ti achiti datoria (ACEA datorie) fata de mine, eu o sa va dau cate un milion si o sa fim fericiti!
    Nice post :)

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat.
    doar atat pot sa mai spun.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Steph: da-mi un mail, off sau ce vrei tu ca sa imi explici care era ACEA datorie :)).. iar are legatura cu ce am facut noi cand ai venit tu in Bucuresti si eu iar nu imi pot aminti? =))
    @Zozo: Multumesc <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai sa ne luam de mana si sa mergem pe o insula pustie..ne inchidem telefoanele si ii lasam pe toti acolo undeva..sa fie o zi in care sa fim doar noi doi fara nimeni altcineva care sa se bage sau se ne distraga atentia de la celalalt>:D<

    Te iubesc nespus de mult bai fiinta mica :x si imi e dor de tine:(:o3

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mihai: da, voi doi si cu mine, care faceam poze :))

    @Lex.: da, normal ca are legatura cu aia :)) seara.. Pe scaun.. Si mihai dadea buzz =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai facut sa plang si mai tare gandacelule :]].
    Ma bucur ca ati trecut peste distanta si ca tot ea ,distanta va uneste si mai tare.
    Sper ca relatia voastra sa mai dureze inca un sau doi sau trei sau poate si mai bine sa ne vedem la nunta.
    <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Auzi iubita ce zici..
    cand facem invitatiile?:X:))

    RăspundețiȘtergere