Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

duminică, 4 noiembrie 2012

Copile

E dimineaţă şi eu sunt singură acasă. Stau în bucătărie, în pijama, botoşei şi halat. Da, îmi ador dimineţile.
Din nu ştiu ce motiv, îmi amintesc de seara trecută. Vorbeam cu un amic. Şi am vorbit mult. Mi-a povestit despre prietena lui (care e mai mică decât el cu patru ani, ca fapt divers) şi despre problemele din relaţia lor pe care nu am să le exemplific strict pentru că nu este treaba mea să vorbesc despre aşa ceva. Acum, stând şi gândindu-mă la tot ce mi-a zis el despre ea, ajung să mă înţeleg şi eu pe mine.
Când eram de vârsta ei, (sau bine, mai mică ca ea, că la vârsta ei, deja eram într-o relaţie stabilă) şi eu eram la fel. Şi pentru mine, actualul era mai bun ca fostul, mi se părea cel mai bun de până atunci şi îl iubeam ca o proastă, fără să înţeleg ce e iubirea de fapt.
Acum, înţeleg de ce nu mi-a mers nici mie nimic până când nu am învăţat să fiu altfel. Am învăţat că nimic nu e un capăt de ţară şi nimic nu e un motiv de despărţire, dacă discuţi deschis despre problemă. Mereu am tins, în anii mei de copilă proastă şi cu orizonturi înguste, să mă despart din plictiseală sau din orice altă tâmpenie. Când am avut nevoie de spaţiu, am plecat, n-am stat să mă complic în discuţii inutile. N-am încercat să schimb pe nimeni. De-aia aveam pe altcineva la fiecare sfârşit de săptămână.
Acum, toate iubesc după două săptămâni de relaţie. Ce ştiţi voi despre iubire, copilelor?!

6 comentarii:

  1. Da, si mie mi se pare extrem de penala chestia asta. Se cunosc de doua zile, isi pun pe facebook "in a relationship", "te iubesc esti iubirea vietii mele 5ever", dupa alte 3 zile "x is no longer in a relationship: omg i'm so heartbroken, you ruined my life.
    Cred ca la baza iubirii ar trebui sa stea prietenia, in primul rand. Pentru ca mi se pare mult mai usor sa faci iubire dintr-o prietenie, decat invers. Iar atunci cand acest sentiment este simtit de amandoi fara a fi spus in mod direct (din diferite motive), ci prin fapte, mie mi se pare minunat.
    Si, evident, in urma terminarii unei astfel de relatii apare si o suferinta/durere mult mai intensa decat in primul exemplu (din nou, despartirea si suferinta difera in functie de persoana si sentimentele ei, etc).
    O seara frumoasa sa ai :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricat incerci lucrul asta,cum ai spus si tu Steph,crede-ma,ca eu nu's copil.Am o varsta fata de ea.O inteleg pentru ca totusi,e un copil,i-am aratat ca "te iubesc" sunt decat doua cuvinte total aleatorii pe care ti le pot spune si tie pentru diferite contexte.La mine,ca si la multi altii/altele,contextul de "Fapte nu vorbe" e peste puterea ei de intelegere.Daca ea alege sa fie suparata pe mine pentru un cacat,ca altcumva n-am cum sa-i zic,nu pot sa-i fac nimic,pentru ca stiu ca nu am gresit,si nu pot ramane suparat pe ea pe vesnicie,cum nici ea nu trebuie.

      PS:Aici e "amicul" ei.

      Ștergere
    2. Ah, nu ma refeream la relatia ta, pentru ca nu stiu situatia :) Si in niciun caz nu am zis ca ai fi copil. Ma refeream la superficialitatea cu care trateaza unii oameni iubirea.
      Sper sa se rezolve lucrurile, intr-un final :)

      Ștergere
    3. Se rezolva,pana dau cu pumnul in masa,sau dupa ce-am indurat jigniri aduse la adresa mea..Stii bine ca unii nu se pot abtine din aceste lucruri.Asa suntem toti,omul din greseli invata.Da' oare cand trece de limita,ce produce?Ura,invidie,cam ceea ce e pe strazi in zilele noastre.

      Ștergere
  2. "nu exista iubire.doar sentiment de atasare" ...pentru mine,iubirea este un sentiment suprem,pe care il simti o sg data in viata,pt persoana cu care vei imbatrani. si eu am spus "te iubesc" , gandindu.ma ca "he is the one" ...apoi mi.am pus intrebarea..oare l.am iubit asa cum ziceam ?! ...da,poate e "iubire" ...dar nu e "IUBIREA" .. nu stiu,intelegi ce spun?!

    RăspundețiȘtergere