Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

duminică, 21 octombrie 2012

Mediocru

Afară plouă. Eu scriu, citesc şi mă uit la filme proaste. De mult nu mi s-a mai întâmplat să mă uit la un film, să trec de jumate şi să nu înţeleg nimic din el. Jur că, din toate filmele pe care le-a făcut Pattinson ăsta, numai unul a fost reuşit şi nu e nici Twilight, şi nici ăsta pe care l-am văzut acum.
A fost o zi moartă. A fost o zi în care nu m-am gândit la nimic, în care nu am fost în stare să îmi găsesc o ocupaţie cum trebuie şi în care mai totul a fost şters şi fad.
Nu ştiu ce e cu mine.

4 comentarii:

  1. Eu am starea asta zi de zi si nu stiu ce se intampla si cat o sa dureze .

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa treaca , avem nevoie si de zile obisnuite ca sa apreciem agitatia vietii . Eu ti-am dat comentariul mai tarziu ,dar incearca sa te bucuri de astfel de zile fiindca o sa tanjesti dupa ele la un momentdat .
    Saptamana frumoasa sa ai ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. poate e influenta anotimpului...pare-se ca moleseala si iritarea au cuprins lumea in brate si nu vor sa mai plece..

    RăspundețiȘtergere