Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

joi, 2 august 2012

Domnişoara cu părul în culori

În premieră şi special pentru Terra, am pus cap la cap un mod de a mă descrie. Bine, nu vă gândiţi că am stat să mă gândesc sau, mai ştiu eu, să-mi pun capul la contribuţie. Nu. Pur şi simplu, am realizat câteva chestii.
Totul a început cu Onision (a.k.a. super youtuber-u' pentru cunoscători) care mi-a schimbat total modul de a gândi despre unele chestii. Omul este super genial, vă recomand din suflet tot ce face şi toate canalele de YouTube pe care le administrează în prezent. Destul cu reclama! De la el am aflat despre o reţea de socializare care celor care vor da click li se va părea ori o mare porcărie, ori o super-chestie pe care tehnologia ne-o pune la dispoziţie. Eu încă mă decid. Cum spuneam, chestia se numeşte View şi că avertizez cu privire la faptul că este 100% nocivă. Combină facebook, twitter şi tumblr într-o mega reţea de socializare unde tot ce zboară se mănâncă şi orice e posibil. Crează dependenţă! La vreo două zile după ce am intrat în "febra view", am început să mă consider mai artistă ca niciodată. Azi, mi-am dat o palmă în cap şi am realizat că sunt o mediocră cu idei prea multe în cap.
Azi mi-am bătut recordul de ciudată. Am reuşit să îmi fac curăţenie în cutiuţa mea minusculă cu cercei. Am 33 de perechi, pentru amatori. Am realizat că mi-am luat şase perechi în două zile. Am realizat că nu ştiu pe nimeni care să aibă chestii la fel. Am realizat că ar trebui să fie ilegal să fii ca mine. Mi-am propus să mă distribui câte una pe univers descoperit. Adică, undeva într-un viitor îndepărtat, când oamenii îşi vor da seama că nu suntem singuri în univers, am să ies din gheaţă (am de gând să mă congelez, nu să mor ca proasta), mă voi clona şi mă voi da mai departe ca leapşa sau ca "distribuie" pe facebook.
Până acum, sunt o ciudată care se crede artistă din cauza unei aberaţii de pe internet. În continuare, am pretenţia că ştiu ce e iubirea. Iubirea e atunci când nu îţi vezi viaţa fără o persoană, când sunteţi fericiţi împreună, când clipa curge şi nu se mai opreşte şi n-ai mai avea nevoie de nimic altceva. Aşa ca noi! Da, cred că am întrerupt explicaţia prost.
În fine! Nu trebuie să aibă sens. Trebuie să fiu eu, iar eu nu am niciodată sens şi sunt fericită aşa.

- Sfârşit -

2 comentarii:

  1. E foarte bine ca esti fericita asa cum esti, restul este obtional :D

    P.S:Si eu am foarte multe bijuuri,dar nu prea le port >:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oo, da' nici nu ai multi cercei!:))
    Ce mult mi-a placut articolul asta!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere