Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

vineri, 22 iunie 2012

Ai pierdut, fraiere!

Pentru tot ce s-a întâmplat şi pentru tot ce a fost, nu pot să zic decât că te-am bătut la propriul tău joc şi îmi place. Nu mai are rost să joc. Ştii, e ca ruleta rusească. Iţi trebuie noroc ca să poţi pleca de la masă şi trebuie să ştii când să te opreşti. I-a ghici, mi-a zâmbit şansa cu toată gura, iar eu am ieşit cu ea din joc. 
Eşti nimic, o umbră. Trecut fals şi inutil. Nu mai ai loc în viaţa mea. Ţi-a expirat viza. Nu mai permit ilegalii. M-am schimbat prea mult pentru aşa ceva. Nu meritai oricum. N-ai meritat niciodată, dar mi-ai plăcut şi te-am lăsat aşa. Acum e altfel.
Jocul tău s-a terminat. Jocul meu de-abia începe.

Un comentariu:

  1. Haha ma crezi ca mi-a adus un zambet pe chip postarea asta?Simt ca ma voi simti si eu asa in curand..e asaaa super :x

    RăspundețiȘtergere