Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

sâmbătă, 10 martie 2012

Muzician

După mult timp în care nu l-am mai văzut, m-am întors în locul unde ştiam că am să îl găsesc. Şi era acolo. Acelaşi el şi aceeaşi chitară. Lumea se strânsese în jurul lui, iar piesele vechi pe care le-am ascultat şi data trecută aveau parcă mai mult farmec acum, că timpul a trecut. Felul lui de a rămâne neschimbat? Poate. Şi totuşi, asta îi era parcă toată frumuseţea, faptul că era acelaşi el la fel cum mi-l aminteam.
Lumea îşi lua vederi gratis. La fel ca a mea, cea pe care am luat-o ultima oară când am venit. Piaţa arăta la fel şi totul mirosea a vară şi a amintiri.
Azi m-am întors în locul unde l-am văzut prima oară. De-abia azi l-am cunoscut. Luca, italianul cu chitara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu