Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

luni, 6 februarie 2012

Am început să mă prind

Cum ieri am învăţat despre ACTA, azi m-am gândit să învăţ despre Illuminati. Da, ştiu, sunt în urmă, dar hei! Chiar m-a ajutat la ceva.
Cum mă plimbam eu frumos pe Wikipedia şi citeam, am aflat că asta este o organizaţie antică şi de demult care rulează aşa palmat din secolul al XVIII-lea şi a avut ca scop dintoteauna adunarea intelectualilor bogaţi şi puternici în societate în această grupare secretă a iniţiatorilor de noi idei şi a creatorilor noii specii. Totul le-a mers bine până într-o zi când lumea a aflat de unul dintre ei şi de atunci capii organizaţiei au început să se sinucidă, să dea foc la dovezi, iar cei rămaşi au început să înfigă cuţite unul în spatele celuilalt. După asta, un Papă al momentului s-a trezit să le spună că lucrurile în care cred ei sunt puţin cam dubioase şi că nu prea se potrivesc cu învăţăturile bisericii, chestie care, la ora aia, era cam nasoală.
Citesc frumos mai departe şi aflu că această organizaţie de intelectuali frumoşi şi cinstiţi ar fi strâns legată de New World Order (NWO), adică Odinul Noii Lumi. Dau frumos click pe el şi aflu că este o aberaţie politică (nu ştiu cum doar de chestii politice dau în ultimul timp) care ar vrea ca, în viitor să controleze tot globul ca pe un singur stat. Bine, recunosc, am evoluat. De la legi cu tente comuniste, am ajuns la ideologii şi iniţiative totalitariste; regim care, recunosc, mă depăşeşte.
Aflu mai apoi că acest concept este stâns legat de religie. Se presupune că, atunci când va veni sfârşitul lumii, ăştia care au semnat acum un Pact cu Diavolul vor fi cei ce vor conduce lumea şi vor fi cei care ne vor împinge pe noi sau, mă rog, pe urmaşii noştrii într-o religie ciudată unde ne vom ruga la Satana, Anticrist si Profetul cel Fals, ca rezultat al infinitei lor dorinţă de putere.
Nu înţeleg eu faza asta cu vânzarea sufletului pentru bani, putere, intelect sau talent, dar înţeleg altceva. Lumea asta este un amestec nebun de utopii false, organizaţii ascunse, religii şi doctrine şi alte de-astea care ne vor încătuşa minţile şi creierii pe zi ce trece din ce în ce mai mult.
Acum totul are sens. Mai marii ne bagă în pământ. E lupta pentru supravieţuire, selecţie naturală în jungla de beton, iar eu, tu, restul nu reprezentăm nimic. Am fost trimişi aici cu un scop, să le dăm lor şansa de a ne călca în picioare în drumul către culmea cea mai înaltă.
Pe scurt, copii, ne ducem dracului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu