Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

joi, 21 aprilie 2011

Ca ultima oară

Nu mă înţeleg, ştii? Mi-am luat rămas bun, am închis tot, mi-am dat drumul la muzică şi am început să plâng. Nu înţeleg de ce. Parcă ar fi ultima oară când am fi vorbit. Aşa am simţit-o. De parcă nu m-aş întoarce şi de parcă nu am sta să vorbim după despre cât de frumos a fost.
Poate că patru zile fără tine vor trece mai greu decât cred eu. Poate că nu îmi dau seama că nu aş putea să stau fără tine mai mult de o zi. Poate te iubesc prea mult şi totuşi... Şi totuşi poate că suntem doar prea departe unul de celălalt şi poate că sunt prea multe chestii ce ne leagă ca să fiu în stare să stau patru zile fără să ştiu nimic de tine.
Bine, sunt convinsă că, atunci când o să mă văd mâine în Paris, o să îmi mai treacă şi sunt convinsă că va fi o experienţă minunată (păcat că nu ne putem bucura de ea împreună), dar totuşi. Stau patru zile. Mă întorc luni la zece, ajung acasă la doişpe, a doua zi am şcoală şi nu o să vorbim decât marţi. Patru zile fără tine. Patru. Fără să vorbim, fără să ne vedem, fără nimic.
Şi mai e o chestie. O să fie Paştele. De ce trebuie să fiu în Paris de Paşte, când aş fi putut foarte bine să fi fost în România? Să fi fost în Bucureşti acum şi să nu mai fi plecat niciodată. Să fi fost acasă în mai...
Patru zile, patru zile, patru zile... Cum e posibil aşa ceva?!

6 comentarii:

  1. Paris? Ce taree. Vreau si eu in Franta!
    Patru zile e mult, stiu, dar vor trece. Totul trece. Stii, timpul mi se pare cea mai ciudata chestie. Aveam si un post despre asta, parca (dar am fost nevoita sa-l sterg).
    Am mai spus-o si o sa ti-o mai zic: nu te mai gandi la cat de rau va fi fara el. Bucura-te ca vei avea sansa sa vorbesti cu el dupa. Bucura-te ca n-a fost ultima data cand ati vorbit.
    Priveste partea plina a paharului, chiar daca e doar o picatura de apa. Cred ca tie ti-am mai zis chestia asta odata.
    Have fun in Paris! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Distractie placuta in Paris <3
    Si ti-am mai spus eu odata.. Distanta uneste oamenii <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Have fun in Paris, Lex.:)
    Am citit blogul de calatorii al unei tipe si daca e ceva ce am invatat din el e ca, daca ai sansa sa calatoresti undeva,trebuie sa o accepti oricat de greu ar parea, pentru ca se pot ivi experiente minunate! ;)
    Si inca ceva :si mie mi-ar fi placut sa fii in Bucuresti si nu acolo,sa mergem impreuna sa bem o bere si sa manacam ceva pe o banca, sa ma duci la graffuri si Herastrau ar fi fost mult mai frumos cu tine decat cu cineva pe care nu ii situ







    Well now, Rose says Have fun si te astept sa te intorci acasa si sa imi arati frumusetea Bucurestiului vazuta prin ochii tai :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Intzeleg cum te simntii:| si eu trebuie sa plec de paste din tzara :-< si imi vine sa mro de ciuda cand aflu cate puteam face daca stateam in tzara.
    Dar gandestet ca vor trece repde 4 zile :)
    cunostii oamneii noii ,potii venii apoi sa le povestestii tuturor si sa se bucure impreuna cu tine ca si cum ar fi fost langa tine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sentimente prufunde. Imi place cum scrii e atat de diferit de ceea ce am eu in cap. $ zile trec repede, dar gandeste-te la o jumatate de an :(.

    RăspundețiȘtergere
  6. 4 zile* si da am uitat sa zic, have too much fun in Paris, don't forget, you deserve it!

    RăspundețiȘtergere