Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Cum altfel?

Se putea să nu mai facem o tâmpenie? Se pare că nu. Fără să mă pierd în descrieri lungi şi alambicate despre ce am mai făcut şi de data asta, mi-am făcut blog cu Steph! Nu e de parcă l-am făcut pentru cine ştie ce scop, dar trebuie toată lumea să se relaxeze undeva, până la urmă, nu?
E la început rău, iar noi vă invităm să îl citiţi, să îl urmăriţi şi să daţi comment. (Dacă vă lasă inima, bineînţeles.)
http://chibritelu-colorat.blogspot.com/ vă aşteaptă şi promite să nu vă dezamăgească.
Eu le mulţumesc tuturor celor care se îndură să dea un click. Vă iubesc, lume!

Un comentariu: