Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

duminică, 14 noiembrie 2010

Schimbări

Din noiembrie ce pleacă, o carte-aş face poezie
Nu mi-ar păsa dacă s-ar vinde. Sunt doar gânduri pe hârtie.
Dar aş spune-ntregii ţări să stea naibii unde e
Căci pe-afară o s-ajungă să-şi blesteme zilele.
Aici simt că n-am credinţă, n-am nici nume şi nici ţel,
Când am plecat din Bucureşti, toate au rămas la el.
Şi cât aş vrea să mă întorc, să trăiesc viaţa ce-o trăiam
Cu trei amici, ţigări şi-o bere, fără grijă cum zâmbeam
Sau când eram singuri-acasă şi-n aşternuturi ne pierdeam,
Viaţa mea în Bucureşti... Mi-e dor de tot ce-atunci aveam!
Da, era puţinul nostru, dar cât era îl împărţeam,
Râdeam cu câte-o bere-n faţă. Cât de fericiţi eram!
Dar doare-al dracu că-ntr-o zi, tot ce ne-a legat dispare
Şi-atunci se termină tot. Nervi şi certuri, răzbunare,
Toate astea ca să ce, ca să vezi cât s-au schimbat?
Să realizezi dup-aia cine chiar a meritat?
Dar nu e vina lor că-s falşi şi conduşi de interes.
În viziunea multora, asta-i calea spre succes.
Îţi vine să-i omori când vezi cine erau de la-nceput
Şi-ai vrea să uiţi de toate când îi întrebi ce le-ai făcut.
Restul, da, ţi-au fost prieteni şi doar ei au meritat,
Doar pentru ăştia a rămas ce-atunci, de mult, v-a legat
Şi-s mulţi care tu credeai că nu dau un ban pe tot ce zici,
Dar distanţa schimbă oameni şi v-a făcut, din vechi amici,
Prieteni cu mulţi ani în spate care mereu vor exista
Indiferent, în lumea asta, de unde tu te vei afla.
Şi asta e ideea, frate, să fii tu indiferent
De unde te va duce viaţa şi de-orice e parte din prezent.

Un comentariu:

  1. viata ne conduce pe cele mai inalte culmi doar pentru a ne da drumul jos...sa ne obisnuiasca greutatile.
    e greu...si te cred,si stiu cum te simi,defapt imi imaginez.
    eu am fost plecata din tara doar pentru 2-3 saptamani[cel mult]. si stiu cat de greu mi-a fost mie fara cei de aici.
    dar...sunt totusi perioade ale anului cand o sa fii aici,cu noi. si,momentan,trebuie sa ne multumim cu atat. dar...decat nimic.
    miss ya' girl.<3

    RăspundețiȘtergere